maanantaina, heinäkuuta 03, 2006

Vieläkin kuvaton

Kuvattomat postaukset eivät olekaa muotia kuten aiemmin uhkailin. Sisko saikin kameraansa isomman kortin ja mä sain pitää omani. Kuva jää tällä kertaa puuttumaan sen takia, että kirjottelen tätä töissä.

Koska tämä heinäkuu on varmaankin tosi kylmä ja vetinen (odottakaa vaan, kyllä se heinäkuun monsuunikausi kohta alkaa), päätin alkaa tekemään saunasukkia. Joskus alkuvuodesta aloitetut polvisukat - siis se yksi jota olin tehnyt jonnekin jalkapöydän puoleen väliin - lähtivät purkuun ja tuloksena oli todella epämuodostunut kerä vaaleanvihreää nallea. Se on viime keskiviikon jälkeen ehtinyt muotoutua yhdeksi kokonaiseksi sukaksi (ihan oikean kokoinen!) ja toisen aluksi. Kuvia luvassa, kun pääsen sukan ja kameran ääreen.

Sitten muuhun tunteiden purkamiseen.

Kuusi vuotta mua nuorempi siskoni siis lähti eilen kielimatkalle ja mä olen ihan hajalla. Voi mun tulevia lapsiani. Mähän en varmaan ikinä päästä niitä minnekään, kun olen näin huolestunut pikkusiskostanikin, joka on yksinään matkalla. Mitäs jos se isäntäperhe ei ole kiva? Mitä jos ilmat on koko ajan ihan ylikuumat, muistaako se juoda ja pitää hattua? Jos se ei saakaan kavereita? Jos sillä on hirveä koti-ikävä? Eikä se ole ollut matkassa vasta kuin yhden päivän. Mä olen vähän ylihuolehtiva.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, älä välitä! Kun mun pikkuveli meni armeijaan olin viikon verran ihan kipeänä ja odotin että se soittaa mut hakemaan sen kotiin. Meinasin jopa kerran soittaa sinne ja kysyä miten se pärjää. Ja huomasin itseni melkein petetyksi kun se pärjäsikin siellä ilman mua!?

Miikkuli kirjoitti...

No, mun ahdistukseni onneksi helpotti, kun sisko soitteli ja kertoi, että on ollut kivaa :)