torstaina, huhtikuuta 20, 2006

Lankapula ja suklaaputki

Sain eilen raahauduttua eilen lankakauppaan ja tilasin koivunlehtishaaliin lisää lankaa. Siis toiset 200g niiden alkuperäisten neljän kerän lisäksi, tuli pieni virhearviointi noiden lankojen kanssa. Päästyäni lankakaupasta kotiin jatkoin jenkkikassin virkkaamista ja valkoinen loppui tietysti kesken tehdessäni toista kahvaa. En kyllä jaksa lähteä sitä hakemaan ennen kuin haen nuo tilaamani langat puolentoista viikon päästä. Jenkkikassa jää siis tähän vaiheeseen odottamaan lisälankaa.

Bongasin alkuviikosta täältä knittyn shimmerin ja vaaleanvihreät woolit, joista piti aloittaa kietaisupuseroa alkoivatkin muodostua eilen jalkapalloa katsellessa tällaiseksi. Uusi kiva työ innosti sen verran, että sitä piti neuloa myös aamulla ennen töihin lähtöä.

Olen kärsinyt hirveitä tuskia yrittäessäni irrottautua suklaan ja muun hyvän syömisestä. Painoa pitäisi saada edes hieman tippumaan, mutta mun on vaikea vastustaa suklaahyllyä kutsua. Tänä aamuna sitten keksin, että olen syömättä karkkia viisitoista päivää putkeen (tuo viisitoista päivää siksi, että mulla on terveydenhoitaja 15 päivän päästä) ja jokaisesta karkittomasta päivästä tienaan 2 euroa. Mä ostan suklaata oikeestaan joka päivä ja se suklaalevy tai karkkipussihan maksaa noin 2 euroa. Viidessätoista päivässä mulle kertyy siis 30 euroa ja ne aion sitten käyttää hyvällä omallatunnolla käyttää lankaan :) Jos edes tällä tavalla saisin tuon suklaansyöntiputken katkeamaan.

Ei kommentteja: